Pages

Metin2 Saglam Ninja Efsunarı

9 Şubat 2014 Pazar Gusapba 0 yorum
Metin2 Ninja efsunları
metin 2. wslik ninja efsunlari

Arkadaşlar Makaleyi kendim yazdım alıntı değildir alıntı yazarsanız kaynak belirtiniz lütfen.
 
———————————-

Zırh
———————————-
-Max Hp
-Kılıç
-Bıçak 
-Çift El  Veya Ok Savunması
-Rüzgar Savunması 
(Rüzgar Savunması size yapılacak olan delici vuruş oranını düşürür. Çift El ve Ok arasındaki seçimi serverdeki sayı dengesine bakarak bulabilirsiniz. Ayrıca serverde bıçakcı yoksa onun yerinede olur. )
———————————-

Bıçak ( Ejderha Bıçağı almanızı tavsiye ederim)
———————————-
-Kritik Vuruş Şansı
-Delici Vuruş şansı
-Çeviklik 
-Yarı insan
-Sersemletme Veya Güç
( Ben Çoğu pvpde Güç kullanıyorum ancak sersemletmesiz ninja olmaz diyenler olacaktır bence güç koyun farkı anlarsınız ama 2 sinden birini koymak size kalmış.)
 
———————————-

Kask
———————————-
-Rüzgar Savunması ( Delici vuruşu azaltır )
-Şimşek ( Kritik vuruşu azaltır )
-Zehirleme Değişimi
-Büyü Savunması
-Yarı İnsan
 
———————————-

Kalkan
———————————-
- Çeviklik
- Güç 
-Yarı İnsan
- Sersemlilik Bağışıklılığı
- Bedensel Atakları Bloklama
( Ben efsun botuyla yapıyorum kalkan o kadar çabuk geliyor ki 4 karakter kalkanına da yapıyorum öle yapmanızı öneririm. )
 
———————————-

Küpe ( Çeviklik verdiği için Kristak Küpe Alın.)
———————————-
- Kılıç
-Bıçak
-Çift El
- Ok Savunması
- Yarı insan
———————————-
Ayakkabı ( Bloklama verdiği için  Anka Ayakkabı Almalısınız.)
———————————-
- Max Hp
- Kılıç
- Bıçak
-Çift El Veya Ok
-Kritik Vuruş sansı
(Çift El ve Ok arasındaki seçimi serverdeki sayı dengesine bakarak bulabilirsiniz. Ayrıca serverde bıçakcı yoksa onun yerinede olur. )
———————————-
Bilezik (Cennet Gözü Bilezik İdealdir)
———————————-
- Max Hp
- Delici Vuruş
- Şimşek
- Büyü Savunması
- Yarı insan
———————————-
Kolye ( Cennetin Gözü Kolye İdealdir)
———————————-
- Max Hp
- Kılıç
-Bıçak
- Çift El Veya Ok Savunması
- Kritik Vuruş Şansı
Çift El ve Ok arasındaki seçimi serverdeki sayı dengesine bakarak bulabilirsiniz. Ayrıca serverde bıçakcı yoksa onun yerinede olur. )

Yakında Diğer Karakterler Ve uzak dövüş Ninja İle Karşınızda Olacağız Lütfen emeğe saygı makaleyi kendim yazdım yorum yazmayı unutmayın.

0 yorum: